TAJEMSTVÍ VÝDRŽE ODHALENO… ZVLÁDNETE VŠE!

TAJEMSTVÍ VÝDRŽE ODHALENO… ZVLÁDNETE VŠE!

Jídlo, které konzumujete v návaznosti na cvičení, má obrovský vliv nejen na váš sportovní výkon, ale i na to, jak se následně budete cítit. Co tedy jíst a co naopak ne, se dozvíte právě v následujících řádcích.

S vlákninou před pohybem opatrně

Vláknina tvoří nezastupitelnou složku zdravého a vyváženého jídelníčku. Před fyzickou aktivitou se ovšem její konzumace nedoporučuje. Jestliže se nechcete při cvičení cítit jako nafukovací balónek, vyhněte se luštěninám, ořechům, celozrnnému pečivu a sušenému ovoci.

Kdy si můžete dopřát větší jídlo

Chystáte se věnovat pohybové aktivitě a přemýšlíte, jak to vymyslet s obědem? Dopřát, či nedopřát si zaslouženou porci? Máme pro vás dobrou zprávu. Větší jídlo si můžete dát tři až čtyři hodiny před cvičením. Jediné omezení představují těžce stravitelná jídla, která trávicí trakt zatíží na delší dobu.

Pitný režim hraje prim

Častá chyba, která se neustále vrací zpět jako bumerang, je podceňování dostatečného množství tekutin. Pijte proto ideálně čistou vodu během celého dne v malých dávkách. Rozhodně se vyvarujte situaci, kdy před cvičením prolijete své tělo nadměrným množstvím tekutin. Tato situace by vedla k velmi špatnému sportovnímu výkonu, jelikož byste poté místo žaludku vlastnili plavecký bazén.

Bůček a šlehačka jsou pasé, bílkovina za odměnu

Pozor si dejte především na těžká a tučná jídla, abyste zbytečně nezatížili organizmus. Nevhodné jsou rovněž sladkosti, které nedodají po sportu nabuzenému tělu živiny potřebné k dostatečné regeneraci. Hodina od ukončení sportovní aktivity je doba, kdy tělo používá veškeré nově přijaté kalorie na regeneraci svalových tkání a neukládá je do tukových zásob. Jednoduše řečeno, cokoliv zkonzumujete, se neprojeví na vaší linii. Ale pozor, pokud sáhnete po sladkostech či bůčku, veškerá snaha přijde vniveč, protože tělo v té době potřebuje dodat především bílkoviny.

Únava po sportu

Pokud uléháte do postele tři hodiny po sportovní aktivitě, je potřeba dát tělu něco menšího na zakousnutí, abyste předešli ranní únavě, která by plynula z nedostatku živin po noci.

Zažeňte únavu s osvědčeným pomocníkem z lékárny

Když vaše tělo potřebuje dobít baterky, vsaďte na unikátní novinku na trhu, doplněk stravy Maxivitalis CORDYSHEN 30% EXtractum. Poznejte tajemství výdrže, díky jedinečné kombinaci dvou synergicky působících látek z houby Cordycepsu sinensis a Ženšenu pravého, který zvyšuje koncentraci, působí antistresově, snižuje únavu, povzbuzuje při oslabení těla a podporuje fyzickou aktivitu. Každá jedna tobolka CORDYSHENU obsahuje extrémní množství účinných látek (90 mg polysacharidů) a to nejlepší z plodnic Cordycepsu (100% čisté houby).

CORDYSHEN žádejte ve svých lékárnách nebo na www.maxivitalis.cz

TAJEMSTVÍ VÝDRŽE ODHALENO… ZVLÁDNETE VŠE!


16.6.2017, | Rubrika: BOJ S VĚKEM | tisk Vytisknout článek
Diskuze

* povinné údaje

Více informací
Doporučujeme

CannamediQ® OrtopedenCannamediQ® Ortopeden
je jedinečný doplněk stravy s konopím, mimořádně vysokým obsahem glukosaminu a extraktem kurkumy pro podporu dobrého stavu a posílení celého pohybového aparátu. » více o produktu

 
Anketa

Jaký nejčastější dárek na Vánoce věnujete svým rodičům?

Archiv anket