7 rad, jak trénovat mozek!

7 rad, jak trénovat mozek!

Pomalu a jistě začíná podzim a člověk se cítí čím dál tím víc unavenější a unavenější. Únava však nevychází pouze z našeho těla, ale především z naší hlavy. Pro lepší kondici je tedy důležité trénovat nejen ruce, nohy, břicho a zadek, ale hlavně mozkové závity. Přinášíme vám proto několik tipů, jak centrum našeho myšlení procvičovat, aby nezakrnělo a vše si dokonale pamatovalo.

1. Pijte hodně vody

Dodržování pitného režimu, který by měl být min. 2 litry denně, udržuje volný průtok informací mezi mozkovými buňkami. Voda nebo jiná tekutina ředí krev, což má za následek lepší okysličování mozku, a tím pádem více energie pro správnou práci mozku.

2. Spěte a sněte

Právě ve chvílích nerušeného snění zažívá mozek nejproduktivnější část dne – ukládá totiž veškeré informace do dlouhodobé paměti. Dejte tedy mozku dostatečné množství času, aby na všem mohl v klidu pracovat. Důležitá však není jen doba spánku, ale také kvalita!

7 rad, jak trénovat mozek!

3. Sportujte

Přesto, že sport udržuje v pohodě především naše tělo, ani mozek u něj nezahálí. Pro správné prokrvení mozku je vhodný jakýkoliv sport. Nejlepší jsou však takové sportovní aktivity, u nichž zapojujete co nejvíce smyslových orgánů. Ideální je například golf, bruslení nebo plavání.

4. Dělejte věci jinak

Skoncujte například se svou ranní rutinou. Možná vám to vezme trochu času, ale za to mozek procvičíte dokonale. Zkuste se například zítra první obléct a až pak snídat, jděte s pejskem na ranní procházku na jiné místo nebo si vyčistěte zuby levou rukou. Právě u čištění zubů méně aktivní rukou je dokázáno, že posilujete nedominantní hemisféru a zabraňujete tak nástupu Alzheimerovy choroby.

5. Čtěte a luštěte

Pravidelné čtení totiž aktivuje takové části mozku, jež normálně během dne moc neužíváte. Zároveň i rozšiřuje naši fantazii. Dobrá knížka pak udělá radost nejen mozku, ale také duši. Velice vhodnou aktivitou je také luštění křížovek a sudoku, při nich se zlepšuje nejen naše paměť, ale také pozornost.

7 rad, jak trénovat mozek!

6. Když je to vhodné, tak si zažvýkejte

Žvýkání žvýkačky nebo cucání bonbónu je ten nejlepší doping pro vaše šedé buňky mozkové. Díky soustavné práci lícních svalů se mozek lépe okysličuje, a tím pádem i lépe pracuje. Studie vědců z anglického Newcastlu potvrdila, že žvýkáním se výkonnost dlouhodobé i krátkodobé paměti zvyšuje až o jednu třetinu.

7. Zázračné spojení Ginkgo biloby a Lecitinu

Ginkgo biloba neboli jinan dvoulaločný se spojením s Lecitinem je to nejlepší, co můžete svému mozku nabídnout. Ginkgo biloba zlepšuje prokrvení mozku a tím pomáhá předcházet mozkovým mrtvicím a Lecitin nejen že zvyšuje vaši koncentraci, ale blahodárně působí i na vaše játra, žlučník, vlasy a nehty.

Pokud vás kombinace Ginkgo biloby a Lecitinu zaujala, neváhejte a kupte si doplněk stravy GinkgoMAX® + Lecitin z prémiové řady Da Vinci Academia. Spojení těchto dvou látek zvyšuje biologickou dostupnost účinných látek, díky níž je podpořena paměť a kognitivní funkce mozku s mnohem větší efektivitou, než která je zajištěna použitím každé látky samostatně. Díky vysokému obsahu Ginkgo biloby přípravek udržuje paměť v dobré kondici, zabraňuje její ztrátě a zároveň pozitivně působí na myšlenkovou koncentraci.

Úžívejte GinkgoMAX® + Lecitin a mějte paměť jako slon.

7 rad, jak trénovat mozek!


10.9.2017, | Rubrika: BOJ S VĚKEM | tisk Vytisknout článek
Diskuze

* povinné údaje

Více informací
Doporučujeme

CannamediQ® OrtopedenCannamediQ® Ortopeden
je jedinečný doplněk stravy s konopím, mimořádně vysokým obsahem glukosaminu a extraktem kurkumy pro podporu dobrého stavu a posílení celého pohybového aparátu. » více o produktu

 
Anketa

Jaký nejčastější dárek na Vánoce věnujete svým rodičům?

Archiv anket