Více informací Více informací

Svátky skončily, s novým rokem už jsme se pomalu seznámili, fitness centra se zaplnila spoustou lidí plných předsevzetí o tom, jak zhubnou, změní životní styl k lepšímu, začnou sportovat.

Tipy pro rychlejší hubnutí

Chodíte také do posilovny? Do fitcentra? Chodíte běhat? Cvičíte aerobic, jógu nebo zumbu? Zkrátka, snažíte se svou postavu vycepovat, abyste mohla v létě zazářit? To je všechno jistě velmi chvályhodné, ale pokud se pak po večerech „odměňujete“ něčím sladkým, není se co divit, když váš váhový úbytek není úplně podle vašich představ. Právě proto jsme pro vás připravili několik málo tipů, jak se vyvarovat nejčastějších chyb při odolávání chuti na sladké.

Hlad je převlečená žízeň!

Tak, tak. Není to jen otřepaná fráze, která se, umístěná na tričku, prodává na tržnicích. Je to zejména starý fakt. Dostanete-li chuť na nějakou sladkou svačinku, raději ten pocit zapijte sklenicí vody, džusu nebo ovocného čaje. Napřed se samozřejmě přesvědčte, že tekutina neobsahuje kvantum cukru a sladidel. Pokud si chystáte večeři nebo oběd, snažte se o co nejlepší vzhled jídla. Nejen vaše chuťové pohárky potřebují osvěžit, i oči by se měly, metaforicky řečeno, najíst. Dbejte proto na úpravu, jídlo si pak lépe vychutnáte a zasytí vás bez pocitu přejezení.

Žvýkání, žvýkání, všechny chutě zahání…

Vybavte se žvýkačkami nebo čímkoli, co byste mohla žvýkat, pokud na vás přijde Mlsná! Pozor ale na žvýkačky, kterou jsou bez cukru, ale přitom kaloricky vydatné! Rovněž byste měla žvýkačku užít jen v případě nejkrajnější nouze – nadměrné užívání s sebou totiž nese jistá zdravotní rizika. Pokud nemáte po ruce žvýkačku, vyčistěte si pečlivě zuby. I to je ověřený způsob, jak odolat sladkému.

Co oči nevidí, to žaludek nechce

Máte doma plnou skříňku sladkostí? Pak pro vás máme špatnou zprávu – musíte je dát pryč. Manžel nebo děti se jistě rádi obětují. Sladkosti jsou jako převlečení ďáblíci, kteří vás budou pokoušet znovu a znovu, dokud nepodlehnete.

Bez čokolády nežijete?

Dobrá, v tomhle malý ústupek udělat můžete. Ještě radostí nevýskejte. Vybírejte si pouze takovou čokoládu, která má vysoký podíl kakaa, nejlépe 70 % a výše. Podle výzkumů, po požití hořké čokolády zaznamenaly testované subjekty menší chuť na další sladkosti a tučná jídla. Čokoláda navíc obsahuje významné antioxidanty, snižuje tlak a zvyšuje výkonnost mozku.


11.1.2019, | Rubrika: KRÁSA A SEX | tisk Vytisknout článek
Diskuze

* povinné údaje

Doporučujeme

IVE InkontinStopIVE InkontinStop
Přírodní doplněk stravy při nechtěném úniku moči, které ocení všechny zralé ženy - v přechodu i po něm. » více o produktu

 
Anketa

Držíte často redukčí diety?

Archiv anket