Více informací Více informací

Jak posílit imunitu dětí

Zdá se vám, že je vaše školou povinné dítě často nachlazené nebo jinak nemocné? Pak zkuste víc posilovat jeho imunitu.

Jak posílit imunitu dětí

Měli byste dohlédnout na jeho zdravé stravování a také na to, zda během celého dne vypije dostatek tekutin. Doma nepřetápějte. Lékaři obecně radí nevytápět byt více, než na 22 stupňů Celsia, a na noc mít topení vypnuté. Nechejte děti denně běhat venku a zbytečně moc je nenavlékejte. Myslete na to, že prokazatelně snáz čelí infekcím děti, které se aktivně hýbou a pravidelně sportují.

Pokud chcete opravdu účinně posílit a podpořit nejen imunitu, ale i zdravý růst a trávení vašich ratolestí, pak byste jim měli pravidelně nabízet některý z účinných multivitamínů z lékárny. Nejvhodnější přípravky obsahují nejen vybrané vitamíny a minerální prvky, ale také probiotika, tedy zdraví prospěšné bakterie, a prebiotika, která vytvářejí vhodné podmínky pro správný růst a aktivitu těchto přátelských bakterií. Probiotika fungují právě jako prevence alergických a atopických projevů u dětí a jako prevence chřipky a nachlazení.

Při posilování imunity vašich dětí nezapomeňte, že zdravá strava je základ. Vyhněte se pokud možno fast foodům, najděte si čas a pro rodinu naplánujete zdravá jídla z čerstvých potravin. Nahraďte neředěné džusy, koly a sladké šťávy, které má většina dětí v oblibě, raději čistou vodou a ovocným čajem. Omezte čas, který vaše děti tráví u televize a počítače.

Zkuste být víc v přírodě, choďte na výlety, procházky, cestujte a poznávejte. Vsaďte na sport a pravidelnou pohybovou aktivitu. Společné sportování totiž nejen vylepší vaši kondici, ale utuží i vaše rodinné vztahy.

Zajistěte dětem každodenní příjem dostatečného množství omega-3 nenasycených mastných kyselin. Ty kromě množství dalších efektů pro naše zdraví podporují usazování vápníku v kostech. A to je důležité hlavně pro děti, jejichž tělo je ve vývoji. Omega-3 nenasycené mastné kyseliny se nacházejí jak v rostlinné, tak v živočišné stravě. Obsahují je třeba vlašské ořechy a dýňová semínka, máslo, olivový olej, sleď či losos.

Myslete na to, že imunitní systém každého člověka, tedy i vašeho dítěte, vyzrává postupně během prvních šesti až osmi let života. Imunitu ovlivňují jak dědičné faktory, tak i způsob života. Můžete se tedy pokusit udělat maximum pro to, aby se vaše ratolest v budoucnu bránila bacilům co nejúspěšněji.


28.2.2019, | Rubrika: NAŠE DĚTI | tisk Vytisknout článek
Diskuze

* povinné údaje

Doporučujeme

IVE InkontinStopIVE InkontinStop
Přírodní doplněk stravy při nechtěném úniku moči, které ocení všechny zralé ženy - v přechodu i po něm. » více o produktu

 
Anketa

Držíte často redukčí diety?

Archiv anket